Obchodní podmínky našeho zahradnictví (prodej přes e-shop)

Nejprve stručně a jasně:

  1. Prodáváme vlastní výpěstky sadby a sazenic zeleniny a květin (letniček). Sazeničky pěstujeme sami od semínka pro sazenici (mimo muškáty, které kupujeme jako malinké sazeničky a pak dopěstujeme do prodejní velikosti). Množství sazenic, které na začátku prodeje máme, je předem dané a v průběhu prodejní sezóny již nejde navýšit.
  2. Jedná se o sazenice zeleniny a květin, každá sazenička je jiná svou velikostí, barvou i vzhledem v každém jednotlivém dni. Sazeničky postupně dorůstají, na začátku sezóny jsou menší, na konci větší. Sazeničky sadíme postupně a ve vlnách (první várka, druhá atd.), takto ve vlnách také dorůstají. Poslední kusy v první várce budou větší než první prodávané kusy v další várce. Nelze tedy srovnávat jejich velikosti (stejně jako nelze srovnávat děti :-)
  3. Vždy do prodeje dáváme takové sazeničky a sadbu, se kterými jsme spokojeni a víme, že jsou pro zasazení vhodné. Stejné sazeničky jako prodáváme našim zákazníkům, pak také sami sadíme (mnohdy naopak i menší). 
  4. Vaše objednávka na e-shopu provedená do 18 hodin bude zpracována ještě týž den (ve večerních hodinách). Automatické potvrzení objednávky Vám přijde obratem, večer zašleme ještě osobní potvrzení s upřesněním data a času předání. 
  5. Objednané zboží přivezeme osobně nebo si jej můžete vyzvednout u nás v zahradnictví na adrese Dětmarovice 634 (zboží bude připraveno, zabaleno a nebudete se zdržovat čekáním a chystáním). Dopravu přepravními společnostmi využívat nebudeme. Pro rozvoz je však nutné splnit minimální hodnotu objednávky 300 Kč. Menší objednávku si můžete objednat a vyzvednout u nás. 
  6. Rozvoz zboží je možný pouze pro tyto lokality: Orlová, Karviná, Havířov, Dolní Lutyně, Dětmarovice, Petrovice u Karviné a Horní Suchá.
  7. Objednávka bude zaplacena při předání zboží v hotovosti. Při předání si zkontrolujeme obsah a kvalitu dodávky. Zaplacením jste přistoupili na to, že je dodávka v pořádku. Odstoupení od kupní smlouvy po zaplacení již není možné. (Kupní smlouvou se rozumí objednání zboží, jeho dodání a zaplacení za dohodnutých obchodních podmínek)
  8. Musíme Vás informovat, že máte právo dodané zboží reklamovat. Reklamaci musíte podat do tří týdnů od předání zboží (dle zákona 219/2003 Sb. v platném znění - Zákon o uvádění do oběhu osiva a sadby). Nicméně vzhledem k charakteru zboží se reklamace nevztahuje na případy, kdy rostlina bohužel odumřela v důsledku nedokonalé péče, jako je nedostatečná zálivka, přemíra hnojení, neodborné tvarování, poškození přírodními živly či látkami škodlivého charakteru. Ani slimák, krtonožka nebo jiný nezbeda není důvodem k reklamaci. Pokud máte přesto pocit, že není s dodaným zbožím něco v pořádku, kontaktujte nás. Tomuto však chceme předejít kontrolou při předání zboží. 
  9. Pro potřeby zpracování a dodání objednávky potřebujeme znát Vaše jméno, adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu. Po předání zboží tyto údaje vymažeme do 90dní. Ponecháme si v databázi pouze Vaši e-mailovou adresu (bez dalších údajů), kterou použijeme pro zasílání informací o zahájení a ukončení prodeje v dalších sezónách. Pokud si nepřejete, abychom tuto e-mailovou adresu uchovávali, sdělte nám to v poznámce objednávky nebo odpovězte na jakýkoliv informační e-mail, který od nás dostanete (stačí uvést: "Nesouhlasím se zasíláním informací").
  10. Prodej přes e-shop je určen pouze fyzickým osobám. V případě potřeby nákupu na firmu nás prosím kontaktujte.  


PODROBNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY NALEZNETE ZDE: